Linia urządzeń MaxiSys jest dedykowana dla warsztatów średnio oraz wysoko specjalizowanych w diagnostyce i naprawach nowszych samochodów wszystkich marek.
AUTEL stając naprzeciwko wymaganiom rynku stworzył nową serię urządzeń diagnostycznych 906 PRO oraz 906 PRO TS, bazując na sprawdzonych rozwiązaniach rodziny testerów MS906.
Seria 906 PRO znajduje grono odbiorów w serwisach niezależnych, którym zależy na szybkiej diagnostyce oraz jak największym pokryciu nowych modeli pojazdów w tym EV, PHEV oraz HEV. Zupełnie nowy tablet wyposażony w 8-rdzeniowy CPU oraz 4GB szybkiej pamięci RAM wyraźnie przyspiesza pracę urządzenia realizując wiele procesów jednocześnie.
W przeciwieństwie do testerów starszej serii 906 BT/TS tester zachowuje płynność pracy nawet w przypadku skomplikowanych kalibracji czy adaptacji w czasie rzeczywistym oraz działania w tle innych aplikacji. Kolejną korzyścią jest fakt, że nowa seria bazuje na znacznie nowszej wersji Android, a to otwiera drzwi użytkownikowi do nowych aplikacji oraz funkcji tabletu.
Nie tylko sam hardware uległ zmianie, 906 PRO otrzymał także nową bezprzewodową głowicę VCI 200 kompatybilną z protokołem CAN FD, która umożliwia podłączenie się do najnowszych modeli pojazdów. Nowością w oprogramowaniu 906 PRO jest dodanie kodowań do marki BMW modeli E i F oraz instalacji sterowników programowalnych w Fordzie.
Nowa rodzina testerów 906 PRO umożliwia odblokowanie bramek SGW dla marek FCA oraz Renault i Dacia. W niedługim czasie Autel zamierza dodać możliwość odblokowania SGW dla VAG oraz Mercedesa. Co najważniejsze dostęp do odblokowania SGW mamy za pośrednictwem firmy Autel i nie podpisujemy umów z producentami pojazdów. Kolejną funkcją dodaną do oprogramowania testera jest translator online dostępny w każdym oknie pomiarów.
Tłumaczenie online
W modelu MaxiSys dostępne są kodowania krótkie i długie w grupie VAG. Przed każdym kodowaniem możemy zapisać obecny ciąg znaków kodowania na serwerze Autela w chmurze. W razie niepowodzenia korzystamy z kopii zapasowej i przywracamy ustawienia fabryczne. Za pomocą kodowań możemy dodać wyposażenie pojazdu np.: tempomat lub zmienić ustawienia już obecnego wyposażenia np.: siłę układu wspomagania kierownicy.
Kodowania Skody seria MaxiSys
Najnowsza seria może współpracować z funkcjami rozszerzonymi takimi jak pakiet ADAS, wsparcie testerów akumulatorów BT506, oscyloskop czy kamera.
Model 906 PRO TS jest dodatkowo wyposażony w dwuzakresowe radio TPMS oraz oprogramowanie dające pełne wsparcie diagnostyczne i serwisowe czujników ciśnienia kół w pojazdach osobowych. Testery TS posiadają, także przewodniki ponownych procesów nauki czujników TPMS.
Zapraszamy do kontaktu technicznego oraz handlowego.